WeCreativez WhatsApp Support
ما پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان هستیم
سلام چه کمکی میتونم بهتون بکنم؟

سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران


از اینکه وب‌سایت
«safirancarpet.com» را انتخاب می‌کنید، از شما سپاسگزاریم. ما به حریم شخصی شما احترام گذاشته و از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، قوانین حفظ حریم خصوصی را مطالعه کنید.

ما متعهد به حفظ حریم شخصی شما هستیم.
حفاظت از اطلاعات شما در این وب‌سایت برای ما اهمیت بسیاری دارد، بنابراین اطلاعاتی که توسط شما در
«safirancarpet.com» ثبت می‌شود، اعم از نام، آدرس یا شماره تماس، تنها جهت فروش محصولات ما مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و هرگونه استفاده از این اطلاعات در چارچوب قانون جمهوری اسلامی خواهد بود.

همچنین بازدید شما از وب‌سایت به صورت ناشناس ثبت خواهد شد، مگر اینکه با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید.

زمانی که با نام کاربری خود وارد «safirancarpet.com» می‌شوید، اطلاعات و نظرات شما تنها برای شخصی‌سازی ظاهر وب‌سایت، محتوا و موارد مشابه استفاده می‌شود. این اطلاعات بعدها به «فرش سفیران» کمک خواهد کرد تا محصولات بهتری را برای هر کاربر شناسایی کرده و اطلاعات ویژه را برای آنان ارسال کند. اگر مایل نباشید که این پیشنهادات را دریافت کنید، می‌توانید در هر لحظه و از طریق وب‌سایت عدم توافق خود را ابراز کنید.
نام و اطلاعات تماس شما برای ارسال کالا، در اختیار شرکت پستی قرار می‌گیرد. به علاوه اطلاعات سفارش شما تنها در
«safirancarpet.com» و برای استفاده شخصی شما ذخیره می‌شود. هربار که به وب‌سایت وارد می‌شوید، می‌توانید جزئیات سفارش‌های نیمه تمام یا کامل خود را مشاهده کنید. «فرش سفیران» امنیت حفظ کلمه عبور شما را تضمین می‌کند، لیکن مسئولیت هرگونه افشای کلمه عبور از جانب مشتری، بر عهده خود وی خواهد بود. همچنین مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که تحت نام کاربری فرد انجام می‌گیرد، برعهده ی کاربر است.

شخصی‌سازی بر اساس اطلاعات شما

ما از اطلاعات شما برای تحقیقات بازار و آگاهی از نیازمندی‌های شما استفاده می‌کنیم. اطلاعات شما به صورت ناشناس و تنها برای تحقیقات آماری استفاده می‌شود.

درصورتی انجام نظرسنجی در وب‌سایت، اطلاعات این نظر سنجی در اختیار افراد حقیقی و حقوقی دیگر قرار نخواهد گرفت.
همچنین تغییرات وب‌سایت، اعلان محصولات جدید، پیشنهادات ویژه فروش، خبرنامه به آدرس یا آدرس‌هایی که شما در اختیار ما قرار می‌دهید، ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است که اگر تمایلی به دریافت این اطلاعات ندارید، در هر لحظه می‌توانید عدم توافق خود را با این موضوع اعلام کنید.

افشای اطلاعات

اطلاعات شما در صورت نیاز برای حل اختلاف حقوقی مابین فروشنده و خریدار، برای ایفای حق، دارایی یا حفظ امنیت نفر سوم، یا در صورت عدم رعایت قوانین مربوطه، در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت. رسیدگی به این موضوعات مطابق با قانون جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حفظ حریم در ”safirancarpet.com”

همه اطلاعات در دسترس از طریق هر یک از خدمات «safirancarpet.com» اعم از اطلاعات محصولات، نشان تجاری، تصاویر و کلیه جزییات، بخشی از دارایی‌های «safirancarpet.com» به حساب می‌آید و حق استفاده یا بازنشر آن انحصارا در اختیار «safirancarpet.com» است. هرگونه استفاده شخصی یا تجاری از این دارایی‌ها، بدون کسب مجوز کتبی، پیگرد قانونی دارد.

تنها مرجع رسمی و معتبر برای ارتباط با مشتریان، پایگاه رسمی www.safirancarpet.com است و ارسال کلیه اطلاعات و پیشنهادات تنها از طریق آدرس رسمی ما صورت می‌گیرد. وب‌سایت ما هیچ آدرس دیگری جز www.safirancarpet.com ندارد و در تمامی شبکه‌های اجتماعی با نام و لوگوی رسمی فرش سفیران فعالیت دارد.

سایدبار
شروع به تایپ کردن کنید، برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.